Tuesday, February 2, 2010

insan

heylooo !! howwa yahh !! bosan2 aku saje masuk blog aku nie, mane la taw kot2 ade bende yg leh d updatekan. padahal xde pape p nk update, saje nk memeriahkan keadaaan.

haaa.. bru teringat ! semenja dua menjak tiga menjak nie, aku raser lain sgt. bukan ape, sebelum2 nie ok jer tp skang ade skit perubahan la dlm kotak hati aku nie. cettt !! mcm la aku beTAMAN kann !! hahaa.. !

xdela, ar aku mcm tertaik kt seorg insan nie, nk kate aku ramai kawan perempuan mmg ramai la. tp, die nie lain skt. ade x faktor kt dlm diri die yg wat aku tertarik. bkn fear faktor haa.. kalo tuh usah kate aku, semut yg tgh ngadap gula pun lari cm tekene sawan hanjing !! hahaa..

tulah kan, mungkin ini hanye permulaan, tp aku akan discover lg dgn tgk dicovery channel psl bende nie. k la uolss.. nnt pape kte jumpe lg, tp dlm blog nk jumper cm ne ek ?? poning palo kalo nk d pikerkan eh.. hehe !! ok2, nnt aku akan update lg. jumper lg uolss !!




-mrx-

No comments:

Post a Comment