Monday, February 1, 2010

jernih


Sehari dua nie ati aku x tenang, nie sume d sebabkan satu posting yg amat memeranjatkan dan menyakitkan ati. Satu perasaan geram + marah + bengang sume ade. Yg jd masalahnyer, melibatkan pihak ketiga.. Adusss !! dunia2, agak2nyer mmg cm nie kot sesetgh perangai manusia yg suke memburukkan org n mengaibkan org. Ape kes nk post2 mcm tuh, pastu nk bising2 plak bengang aku rapat ngan die. Ape hak kau weyh?! Agak2 skit bahas bile nk berkata2, kite nie org timur penuh dgn adat susila. Ke ko bukan org timur?!! Org utan ke?? Org ulu ke?? Arhhh..

Dh lame aku simpan smpi terbakar rasernyer, nk x nk kene deal dgn empunyer badan. Lantak la ko nk hangin ke ape ke ngan aku, " ade aku kesah ! ". Malas nk membebel byk, d pendekkan cerita aku cube ar jd cool walopn x seCool coolent radiator.

Tp, yelakan manusia nie marah mcm mane pn akhirnye aku lembut jugak jua. So, xpayah la nk dendam2 ke ape ke. Come on la, kte nie sesame makhluk yg ade akal pikiran yg bole kte pikir, kte bukannyer binatang doo.. So, buang yg kruh amik yg jernih. Semuanyer akan ok dan mmg ok. Bermulalah keJERNIHan kembali !



-mrx-

No comments:

Post a Comment