Wednesday, March 3, 2010

tipah tertipu


pagi2 lagi dh bgun arinie. bru nk mimpi2 indah lame2 tp ade lak panggilan masuk. ajak g KLMU katenyer mntk teman nk wat credit transfer. kawannyer psl an. g suda teman.

dh nk smpi KLMU, g kpg baru jap lunch sementara tggu member yg sorg lg nie. tup tap tup tap amik lak dier kt umah kt area sentul. demam katenye, x larat nk drive. patah blk. xper, kawannyer psl kan. smpi je KLMU si member sorg nie ckp yg si member dier yg sorg lg x jd dtg. so xdpt la nk wat credit transfer psl document2 sume kt dier. aku saba lagi ! dh tercangot kt KLMU aku tanyer la kt member aku nie, " ape yg kte buat kt sini nie?.. " dier pn ckp, " ntah, aku pn xtaw. brg2 ader kt si tettt.. " ah sudah !

dh agak2 sejam cangot kt situ, aku ckp jom ar chow. nk wat per lg. aku bknnyer student KLMU. kang x psl2 kene sound pasal aku pakai short je nie. dengan pantas gerak !

nk d jadikan cerita aku nie mcm tertipu la. hahaa !! alang2 d kluar tuh otw blk pekene cendol jap kt area melati. padahal dh melantak td kt kpg baru tp lapar lg. nafsu kot ?.. yg penting kenyang suda. misi d teruskan dengan pulang kerumah smbl berpikir dan berkata, " tipah tertipu ! "



-mrx-

No comments:

Post a Comment