Sunday, April 4, 2010

Speaker


Dah lame x jenguk sampai berabuk blog aku ni. Agak bz dgn kerja sejak kebelakangan ni. Subuh2 dh bangun. blk plak malam. Itulah kehidupan aku sekarang.

Sebok menjadi speaker untuk sekolah2 terpilih seluruh MALAYSIA. Last week baru pulang dari Sabah dan Melaka. Penat yg teramat tp best. Sabah terbaik! Dapat mengenali cara hidup serta kehidupan org2 kt sana. Next week pulak ke Johor. Berjalan lagi. Duti pn berjalan keluar dr poket. Hahaa !!

Lupe plak nk bgtaw korg kerja sebenar aku. Aku dibawah satu company event consultant yg bernama SP Media. Kerja senang, bwat education talk untuk beberapa sekolah yg terpilih seluruh area Klang Valley dan seluruh Malaysia. Ok! Dh paham kan..

Tu jela aku nk kongsi skit, skang nk on9 pn xde mase. New post ni pn x leh nk type panjang2 sbb dlm kepala otak byk sgt cerita soal kerja. Ade mase aku akan update lg, ok.



-mrx-

1 comment:

  1. dah sah ko gila alip.. hee.. eh2. follow my blog ok.. i follow urs~ :P

    ReplyDelete